Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2018 11:40 - Някой когото познавах
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 1709 Коментари: 4 Гласове:
12

Последна промяна: 16.08.2018 17:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

            image










                                                                    На Кати


                                   Понякога си спомням след дъжда
                                   когато бяхме заедно щастливи,
                                   но все пак чувствах с тебе самота
                                   и копнеж, който все не си отива.

                                  Така със самотата свикнах и се примирих,
                                   а примирението идва винаги със края,
                                   с тъгата към която без теб се пристрастих
                                   и сън ли бе това дори до днес не зная.

                                   Когато приятелите ти събираха нещата
                                   дойде и болката и стана ми другар,
                                   а в края на деня когато гасне светлината
                                   и номера си смени, като че ли бях звяр.  

                                   Знаеш ли, всичко това беше ненужно,
                                   защото ти си някой когото познавах
                                   и това повече за никого не е важно
                                   ти си някого когото преди познавах.







                                    * * *

                                    Спомням си всички моменти
                                    в които ме изкарваше виновна
                                    и знаех, че винаги е за неща
                                    които от обич съм направила...

                                    Не искам да живея повече така,
                                    да търся смисъла на всяка дума.
                                    Да казваш, че забравяш всичко:                                  
                                    страст, съмнения и мен като жена.

                                    Няма да се вкопча в теб сега,                                    
                                    защото не се нуждая от любов
                                    и повече няма да мисля за това,
                                    защото някога те познавах..




   




Тагове:   когото,   Някой,   познавах,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Имаше такава песен, но в момента не ...
12.08.2018 12:35
Имаше такава песен, но в момента не мога да си я пусна да видя това преводът ли е.
Поздрави на теб и Кати!
цитирай
2. krassko - Gotye - Somebody That I Used To Know
12.08.2018 12:59
анонимен написа:
Имаше такава песен, но в момента не мога да си я пусна да видя това преводът ли е.
Поздрави на теб и Кати!


Това е песента:) А това което написах е в отговор на "Тайна" на Кати:)
цитирай
3. troia - Благодаря ти, Краско!
12.08.2018 18:37
Няма да ти казвам, че ме изненада, защото не искам да се повтарям.:)
Чудесно е. Наистина е точно за мен! Първият и последният куплет са страхотни.
А Еминем са класика.:)
Повече няма да ти изпращам снимки на лични. Разбрахме се да не ги разпостраняваш ха ха. Добре, че имам чувство за хумор, че направо ме уби с тази мадама.:)))
цитирай
4. krassko - И аз ти благодаря за дъжда, от него започна всичко:)
12.08.2018 23:06
troia написа:
Няма да ти казвам, че ме изненада, защото не искам да се повтарям.:)
Чудесно е. Наистина е точно за мен! Първият и последният куплет са страхотни.
А Еминем са класика.:)
Повече няма да ти изпращам снимки на лични. Разбрахме се да не ги разпостраняваш ха ха. Добре, че имам чувство за хумор, че направо ме уби с тази мадама.:)))


ХА ХА ХА Трябваше да прехвърля над 200 снимки докато намеря нещо което да прилича на тебе.
Но си заслужаваше:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208324
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031